نمایشگاه صنعت برق آبان 1403
خبرها و اطلاعیه ها

نمایشگاه صنعت برق آبان 1403

زمان مطالعه ۲ دقیقه / ۰۱ آبان ۱۴۰۳ / مدیر سایت

مدیرعامل شرکت ایریک کابل افق دعوت به بازدید از غرفه در نمایشگاه صنعت برق

در حالی که تنها دو روز به شروع نمایشگاه صنعت برق باقی مانده است، مدیرعامل شرکت سیم و کابل ایریک کابل افق، مهندس محمدرضا رضایی امیری از علاقه‌مندان دعوت به بازدید از غرفه این شرکت در سالن 31A، غرفه 16 کرده است.

مهندس احمدی اعلام کرد: "ما در این نمایشگاه با جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌های خود حضور داریم و مفتخریم که از بازدیدکنندگان عزیز پذیرایی کنیم. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ماست تا نوآوری‌های خود را به نمایش بگذاریم و با شما عزیزان به تبادل نظر بپردازیم."

شرکت سیم و کابل ایریک کابل افق با تجربه‌ای بیش از دو دهه در صنعت تولید سیم و کابل، همیشه به دنبال بهبود و ارتقای کیفیت محصولات خود بوده و در این راه از تکنولوژی‌های پیشرفته بهره می‌برد. 
غرفه این شرکت در نمایشگاه صنعت برق مکان ایده‌آلی برای آشنایی با آخرین دستاوردهای این شرکت است. همچنین محمدرضا رضایی امیری افزود: ما در این نمایشگاه فرصت ویژه‌ای برای اعطای نمایندگی و همکاری با شرکت ایکوتک فراهم کرده‌ایم. از شما دعوت می‌کنم تا از نزدیک با تیم کارشناسان ما در غرفه ملاقات کنید و از این فرصت طلایی بهره‌مند شوید."

در نمایشگاه صنعت برق امسال ایکوتک با طیف گسترده‌ای از محصولات شامل کابل‌های ولتاژ پایین، متوسط و بالا و همچنین کابل‌های ضدحریق و محیطی به نمایش گذاشته خواهد شد.

مطالب مرتبط
پربازدیدترین مطالب